Ευρυζωνικό και συναγερμός

Κανένα σύστημα ασφαλείας δεν ευθύνεται εάν το τηλέφωνο του χώρου σας δεν λειτουργεί –  Υπεύθυνος για την τηλεφωνία είναι μόνο ο πάροχο σας,

ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΣΑΣ .

Με τις αλλαγές στην σταθερή τηλεφωνία να είναι συνεχείς, η αλλαγή της τεχνολογίας φέρνει μεν καλύτερες υπηρεσίες, όχι όμως χωρίς προβλήματα. Ας δούμε όμως τι πρέπει να κάνουμε.

 

Τι άλλαξε
Η μεγαλύτερη αλλαγή που έρχεται είναι η έξοδος του τηλεφώνου από το modem/router. Όλες οι παλιές συνδέσεις DSL φέρνουν στην πρίζα μας και internet για το router μας, και τηλέφωνο για το σταθερό/ασύρματο μας, με την προσθήκη ενός φίλτρου.

Πλέον αυτό δεν γίνετε. Η πρίζα μας φέρνει μόνο internet και η έξοδος του τηλεφώνου είναι από το router. Αυτό όμως αφήνει τον συναγερμό χωρίς τηλεφωνική σύνδεση και αν έχουμε σύνδεση με Κέντρο λήψεων θα μας ειδοποιήσει ότι δεν δέχεται σήματα.

Ακόμη χειρότερα αν δεν έχουμε και απλώς χτυπάει στο κινητό μας θα πρέπει εμείς να διαβάσουμε την ένδειξη στο πληκτρολόγιο μας και να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές.

Λύση 1

Αυτή η λύση είναι και η πλέον ενδεδειγμένη καθώς εξασφαλίζει την τεχνικά πιο άρτια συνδεσμολογία. Όπως βλέπουμε ο συναγερμός συνδέεται στο Phone/Tell 1 και το ασύρματο μας στο Phone/Tell 2. Αν το router μας δεν έχει δεύτερη έξοδο τηλεφώνου, θα χρησιμοποιήσουμε ένα τηλεφωνικό ΤΑΦ ώστε να μπουν και τα 2 μαζί.

 

 

 

 

Λύση 2

Λύση ανάγκης καθώς ουσιαστικά επιστρέφουμε το τηλέφωνο πίσω ώστε να πάρουν οι υπόλοιπες πρίζες και ο συναγερμός. Τις περισσότερες φορές δίνει λύση, αλλά έχουν παρουσιαστεί και προβλήματα διακοπών στο internet,χαμηλής ταχύτητας αλλά και πολλαπλών σημάτων του συναγερμού στο Κέντρο λήψεων σημάτων οπότε θα πρέπει να το ελέγχουμε και να έχουμε πρόγραμμα με απεριόριστα σταθερά.

 
 

 

 

Λύση 3

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 

Λύση ανάγκης καθώς ουσιαστικά επιστρέφουμε το τηλέφωνο πίσω ώστε να πάρουν οι υπόλοιπες πρίζες και ο συναγερμός. Τις περισσότερες φορές δίνει λύση, αλλά έχουν παρουσιαστεί και προβλήματα διακοπών στο internet,χαμηλής ταχύτητας αλλά και πολλαπλών σημάτων του συναγερμού στο Κέντρο λήψεων σημάτων οπότε θα πρέπει να το ελέγχουμε και να έχουμε πρόγραμμα με απεριόριστα σταθερά.

  • Από την πρίζα που είναι στον τοίχο  συνδέουμε το καλώδιο στο ΣΠΛΙΤΕΡ στην ένδειξη LINE
  • Από το ΣΠΛΙΤΕΡ τώρα παίρνουμε ένα καλώδιο από την ένδειξη PHONE και το καταλήγουμε στο ΡΟΥΤΕΡ στην ένδειξη PHONE 2 ( αυτό το καλώδιο μεταφέρει τηλέφωνο σε όλες τις τηλεφωνικές πρίζες που υπάρχουν στο σπίτι  κατά συνέπεια και στον συναγερμό)
  • Από το ΣΠΛΙΤΕΡ πάλι παίρνουμε ένα καλώδιο… από την ένδειξη MODEM  και την καταλήγουμε στο ΡΟΥΤΕΡ στην ένδειξη DSL ( αυτό το καλώδιο μεταφέρει όλες της  παροχές από τον πάροχο μας ΟΤΕ – VODAFON – WIND)
  • Μας περισσεύει η ένδειξη στο ΡΟΥΤΕΡ που λέει PHONE 1  εκεί βάλτε μια οποιαδήποτε τηλεφωνική συσκευή θέλετε

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΡΙΖΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΦΙΛΤΡΟ DSL

Κανένα σύστημα ασφαλείας δεν ευθύνεται εάν το τηλέφωνο του χώρου σας δεν λειτουργεί –  Υπεύθυνος για την τηλεφωνία είναι μόνο ο πάροχο σας .

Εάν το σύστημα ασφαλείας δεν επικοινωνεί με το Κέντρο Λήψης Σημάτων κατά 99,9% το πρόβλημα οφείλετε στο πάροχο της τηλεφωνίας και όχι στο σύστημα συναγερμού.

Το σύστημα ασφαλείας δανείζετε τηλεφωνική γραμμή,  κάθε φορά που πρέπει να στείλει σήμα .

 

Λύσαμε το πρόβλημα και στέλνει ο συναγερμός σήματα. Τελειώσαμε;

Όχι γιατί σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ο συναγερμός θα λειτουργεί και θα χτυπήσει αν χρειαστεί αλλά δεν θα ειδοποιήσει καθώς θα έχει κλείσει το router . Έτσι θα χρειαστεί να βάλουμε ένα mini ups ώστε να κρατά το router σε λειτουργία σε περίπτωση διακοπής. Προσοχή να είναι κατασκευασμένο για router. Τα ups των υπολογιστών δεν κάνουν γιατί τα περισσότερα αν κλείσουν μετά από πολύωρη διακοπή πρέπει να πατήσουμε κουμπί για να ανοίξουν, ενώ εμείς θέλουμε μόλις επιστρέψει το ρεύμα να λειτουργήσει αυτόματα.

 
 Όλα αυτά τα προβλήματα λύνονται με την χρήση συσκευών GPRS και μπορείτε να διαβάσετε για αυτήν την τεχνολογία στο άρθρο μας για τους τρόπους επικοινωνίας του συναγερμού.

 

 

Συνδεσμολογία Voip
Translate