Είναι αλήθεια ότι στον τομέα των Κέντρων Λήψης Σημάτων Συναγερμού και Εικόνας έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Υπό αυτές τις συνθήκες και για να μπορέσει ένας Κεντρικός Σταθμός να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το πρώτο στοιχείο που θα πρέπει να εστιάσει είναι η διαφοροποίηση.

Η New Security επιτυγχάνει να κάνει πράξη τη διαφοροποίηση, υλοποιώντας και εφαρμόζοντας 3 + 1 ξεχωριστές πρωτοποριακές υπηρεσίες και επιλογές προς τους συνεργάτες – εγκαταστάτες αλλά και τους τελικούς πελάτες.

Παρέχουμε στον συνεργαζόμενο εγκαταστάτη τη δυνατότητα να έχει μέσα στο κέντρο λήψης της New Security, την εκφώνηση της δικής του επωνυμίας,  την δική του τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών για λογαριασμό του,  το δικό του (υπάρχον) τηλεφωνικό νούμερο με δικές του γραμμές, το δικό του email  τη δική του τιμολόγηση.  Η B2B τηλεφωνία υποστηρίζεται από smart phones.

Τρία διαφορετικά προγράμματα σύνδεσηςανάλογα τις απαιτήσεις του πελάτη

1. Δυνατότητα κάτοψης της εγκατάστασης του χώρου που είναι τοποθετημένο το σύστημα συναγερμού

2. Διασφάλιση του πελατολογίου των εγκαταστατών με τη δημιουργία κέντρου λήψης για κάθε συνεργάτη – εγκατάστατη.

3. +1… Διασφάλιση της λειτουργίας των συνδέσεων σε κάθε ακραία περίπτωση φυσικής ή τεχνικής καταστροφής.

Στην ουσία παρέχουμε την επιλογή στον κάθε συνεργάτη – εγκαταστάτη να φιλοξενήσουμε και να στήσουμε στις δικές μας υποδομές έναν δικό του κεντρικό σταθμό λήψης, αποκλειστικά για αυτόν, έτσι ώστε ο εκάστοτε τελικός πελάτης, επικοινωνώντας με τον κεντρικό σταθμό να ακούει την επωνυμία του εγκαταστάτη και όχι της New Security.

Υπηρεσία iB

Το όλο κόστος λειτουργίας φυσικά εξακολουθεί να επωμίζεται η New Security.

διαβάστε την συνέντευξη του κ.Δημήτρη Φιλιππή στο περιοδικό Security Manager   http://newsecurity.gr/synentefxi-dimitri-filippi-sto-periodiko-security-manager/

Translate