ΣΗΜΑ ΔΙΑΡΡΗΞΗΣ
Ειδοποιείται αμέσως τηλεφωνικώς η Άμεση Δράση (100), ή το τοπικό Αστ. Τμήμα για ασφαλιζόμενους χώρους εκτός Αθηνών, ο συνδρομητής, όπως και τα τηλέφωνα βοηθείας (που ο ίδιος έχει γνωστοποιήσει εγγράφως) προς άμεση ενημέρωσή του. H New Security είναι σε θέση να γνωρίζει ποιο τμήμα του ασφαλιζόμενου χώρου παραβιάστηκε.

ΣΗΜΑ ΠΤΩΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Για όλα τα τεχνικά σήματα θα ενημερώνετε καθημερινά o τεχνικός του συστήματος (συμπεριλαμβάνετε καθημερινή αναφορά με email) Η αντικατάσταση των μπαταριών γίνεται με δαπάνη του συνδρομητή.

ΣΗΜΑ ΤΕΣΤ
Ειδοποιείται το συντομότερο ο τεχνικός του συστήματος και γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες προς άμεση αποκατάσταση του συστήματος. Σε περίπτωση που η τηλεφωνική γραμμή έχει βλάβη ο συνδρομητής θα ενημερώνεται από το πληκτρολόγιο ακούγοντας μια ηχητική ειδοποίηση κάθε 1 λεπτό. (ενημερωθείτε από τον τεχνικό σας σας) .  Έως την αποκατάσταση της βλάβης κανένα σήμα δεν θα μπορεί να δέχεται το ΚΛΣ.

 

 

 

 

Εκτύπωση