ΣΗΜΑ ΔΙΑΡΡΗΞΗΣ
Ειδοποιείται αμέσως τηλεφωνικώς η Άμεση Δράση (100), ή το τοπικό Αστ. Τμήμα για ασφαλιζόμενους χώρους εκτός Αθηνών, ο συνδρομητής, όπως και τα τηλέφωνα βοηθείας (που ο ίδιος έχει γνωστοποιήσει εγγράφως) προς άμεση ενημέρωσή του.

 

ΣΗΜΑ ΠΤΩΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Για όλα τα τεχνικά σήματα θα ενημερώνετε καθημερινά στις 07:30 o εγκαταστάτης με email – Για το σήμα της πτώσης μπαταρίας ο εγκαταστάτης υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη του συστήματος. (Η αντικατάσταση των μπαταριών γίνεται με δαπάνη του συνδρομητή).

 

ΣΗΜΑ ΤΕΣΤ
Το σύστημα ασφαλείας του συνδρομητή θα στέλνει ένα σήμα στο ΚΛΣ καθημερινά την ίδια ώρα για τον έλεγχο της τηλεφωνικής γραμμής. Σε περίπτωση που η τηλεφωνική γραμμή έχει βλάβη ο συνδρομητής θα ενημερώνεται από το πληκτρολόγιο ακούγοντας μια ηχητική ειδοποίηση κάθε 1 λεπτό, στη συνεχεία θα ανάβει η ένδειξη : ΧΩΡΙΣ ΕΠΟΙΚΙΝΩΝΙΑ (ενημερωθείτε από τον εγκαταστάτη σας) . Ο πελάτης – συνδρομητής θα ενημερώνεται και από το ΚΛΣ εντος 24 ωρών. Έως την αποκατάσταση της βλάβης κανένα σήμα δεν θα μπορεί να δέχεται το ΚΛΣ.

 

Ο Πελάτης που επιθυμεί να ενημερώνεται τη στιγμή που δεν έστειλε σήμα θα πρέπει να ζητήσει από τον εγκαταστάτη να προγραμματίσει την υπηρεσία Test Report 24

 

Η υπηρεσία Test Report 24 χρεώνεται ξεχωριστά.

 

Εκτύπωση

Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On YoutubeVisit Us On LinkedinVisit Us On Instagram